Nog 1 weekje te gaan..! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Tessa Schripsema - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje te gaan..! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Tessa Schripsema - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje te gaan..!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 Augustus 2015 | Nederland, Alkmaar

Lieve Allemaal,

Nog 1 weekje te gaan, voordat het grote avontuur gaat beginnen. Wat is de tijd toch snel gegaan! Volgende week woensdag zal ik vertrekken voor eerst 1 weekje Maleisië en daarna zal ik doorreizen naar Bali waar ik 10 weken zal verblijven. Dit houdt natuurlijk niet alleen in zon, feestjes, strand, cocktails... Maar er moet ook nog gestudeerd worden. Ik zal in deze 10 weken de minor Event Management 1 gaan volgen. We zullen ongeveer 4 dagen in de week naar school moeten.

We zullen daar in het hotel Puri Saron verblijven wat gelegen is in Denpasar. Ondertussen ben ik al een tijd bezig met alle voorbereidingen. Zoals visum regelen, paspoort aanvragen, vaccinaties etc. Alles is nu wel een beetje geregeld en nu kan ik van de week rustig beginnen met het inpakken van mijn koffer!

Ik zal woensdag dus eerst vertrekken samen met mijn huisgenootje Naomi naar Maleisië waar wij 1 week zullen rondtrekken. We starten in een hotel in Kuala Lumpur, waar we daarna door zullen reizen naar Penang. Hier zal ik tevens een oude collega opzoeken, die daar nu general manager is in een hotel. Hier blijven we twee nachtjes slapen. Hierna reizen we door naar Langkawi waar we 4 nachtjes lekker back to basic gaan, geen luxe hotel maar gewoon een simpele kamer. Daarna zullen we terugreizen naar Kuala Lumpur waar we nog 1 nachtje zullen verblijven voordat we doorvliegen naar Bali.

De eerste week dat we op Bali zijn, hebben we nog lekker vrij. Samen met nog vier andere vrienden, Simone, Jannik, Daniel & Lotte en natuurlijk Naomi hebben we een super mooie villa gehuurd! Hier zullen we heerlijk een weekje met z'n alle doorbrengen en Bali rustig aan gaan verkennen.
Daarna zullen we ons intrek nemen in het hotel wat school voor ons heeft geregeld. Hier zal ik dan een kamer delen samen met Naomi.

Verder heb ik al super leuke tips van iedereen gekregen en ben ik er helemaal klaar voor! Vandaag nog 1 dagje werken bij Strandhotel Golfzang en dan kan het echt beginnen. Hier en daar wordt nog een borreltje gedronken deze week met vrienden en familie en dan breekt woensdag het echte afscheid aan.

Ik ben er klaar voor, Schiphol here I come!

Veel liefs,

Tessa

  • 06 Augustus 2015 - 09:51

    Mandy:

    Lieve Tes,

    Wat een mooi vooruitzicht!
    Ga maar heerlijk genieten daar van alle mooie en te gekke dingen die je daar mee gaat maken!
    Gezellig met Naomi en over een paar maandjes komen we je met zn allen opzoeken!

    We gaan je missen!

    Xxxx je zus

  • 06 Augustus 2015 - 10:11

    Ed:

    Lieve Tessa, wateen leuke intro van het begin van je reisverslag. Hoop dat je ondanks de studie toch genoeg geniet daar. Xxxx Ed

  • 06 Augustus 2015 - 14:27

    Larissa:

    Spannend hoor Tessa!
    Maar ik weet zeker dat je het heel erg naar je zin zult hebben daar!
    Veel plezier! xx Larissa

  • 06 Augustus 2015 - 15:36

    Esmeralda:

    Lieve Tess!

    Wat leuk dat je een reisverslag maakt van jouw stoere avontuur!
    Zo ben je toch nog een beetje "in de buurt"

  • 06 Augustus 2015 - 19:16

    Marieke:

    Heel veel plezier!!!
    Liefs Marieke

  • 06 Augustus 2015 - 20:04

    Yvonne:

    Lieve Tes,

    Wat een enthousiast begin van je verslag. Je hebt er heel veel zin in en bent druk met alle voorbereidingen. Vandaag je laatste werkdag, nog een paar dagen dan staan we je uit te zwaaien. Lieve meid, ik wens je een geweldige tijd toe in Maleisie en op Bali, samen met Naomi. We komen je opzoeken en dan vieren we met z'n allen jullie verjaardagen in Indonesie!

    Dikke kus...........mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 2725

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 07 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: